Wow! Vilket inlägg!

Läste just Hannas blogg på Vecko Revyn och där finns ett inlägg gällande alkohol som jag vill lyfta fram.

Javisst är jag alkis men jag är inte emot alkohol, det är bara inget för mig. Och jag tycker att Hanna lyfter fram andra sidan av debatten på ett intressant och välskrivet sätt.
p1010398-440x330
bild: http://blogg.veckorevyn.com/hannahs-blogg/

Om jag hade haft en Hanna att vända mig till när jag var i tonåren kanske jag hade fått en bättre verklighetsbild som kanske hjälpt mig? Vem vet. Inte jag. Men jag vet att jag tycker att ni ska gå in dit och läsa.

//sthlm addict

Om sthlmaddict

Mitt liv som tillfrisknande addict (sockerberoende, alkoholist, nikotinist, narkoman, medberoende)
Det här inlägget postades i Alkohol och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

