Höstmys

Just nu vill jag bara krypa ner i sängen och kolla på Gossip Girl. Det har jag gjort också!

Jag är i den tuffaste fasen av 12stegs programmet (anser jag själv iaf) och då gäller det att vara snäll mot mig. Så, nu ligger jag i sängen med datorn och ska snart börja kolla. Jag har även bokat behandling på Sturebadet.

Det bästa med Sturebadet är att om man bokar en behandling får man tillgång till spat hela dagen. Så jag brukar gå dit varannan månad och vara där hela dagen. Då händer jag vid poolen, i aromarummet, får massage, skriver, läser osv. Morgonrock OCH tofflor ingår så det är bara att mysa på.

//sthlm addict

PS I just love Chuck!

Om sthlmaddict

Mitt liv som tillfrisknande addict (sockerberoende, alkoholist, nikotinist, narkoman, medberoende)
Det här inlägget postades i Lösningen och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

