Min favvodrog!

När jag missbrukade var McDonalds en av mina favoritdroger. Jag åt 2-3 menyer plus en extra stor kola flera gånger om dagen.

Igår hittade jag denna youtube film:

Känns jobbigt att veta hur jag misshandlat min kropp men skönt att det är över.

//sthlm addict

Om sthlmaddict

Mitt liv som tillfrisknande addict (sockerberoende, alkoholist, nikotinist, narkoman, medberoende)
Det här inlägget postades i Droger, Missbruk, Sockerberoende och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Min favvodrog!

  1. Grattis till din framgångar! Jag har en dotter som går igenom liknande program.

  2. Magister de Vera skriver:

    Hej!

    Usch, vad hemskt! Dags att verkligen ta sig en riktig funderare nästa gång man blir sugen på en cheeseburgare.

  3. Daniel högberg skriver:

    Det där är helt sjukt.. Äckligt så in i helvete! Efter ett halvår på LCHF och mycket tid till läsning om kost och mat så skulle hellre äta en 3 månader gammal potatis än en nyfriterad mcdonalds-pommes! Usch!

Kommentera

